23:53 | يكشنبه 23 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

دانش بنیان

"کرونا" با همایش‌ها و نمایشگاه‌های فناورانه چه کرد؟
نماد برتر- هر چند که در گذشته برگزاری رویدادها، همایش‌ها و سمینارها به صورت برخط و آنلاین امری محال به نظر می رسید ولی شیوع کرونا تغییر رویه ای را در برگزاری چنین رویدادهایی ایجاد کرد که نه تنها امکان حضور همه مدعوین از داخل و خارج کشور در آن را میسر کرد، بلکه می‌تواند رویه قابل قبول برای پسا کرونا در برگزاری سمینارها باشد.
«تارا» ایمن‌ترین خودرو ایرانی است
نماد برتر - مدیرعامل شرکت قالب های صنعتی ایران خودرو (آیکید) گفت: با استفاده از ورق‌های جدید و مستحکم در بدنه این محصول، تارا دارای مستحکم ترین و ایمن ترین بدنه در میان خودروهای کشور است.
انعقاد تفاهم‌نامه ایجاد کنسرسیوم صادرات به اوراسیا
نماد برتر - تفاهم‌نامه ایجاد کنسرسیوم صادرات به اوراسیا در مراسمی که در شهرک صنعتی قرچک انجام شد به امضا رسید که براساس آن برنامه‌ریزی برای صادرات به کشورهای اوراسیا در دستور کار تولیدکنندگان صنعتی قرار می‌گیرد و با توجه به آزادشدن تعرفه صادراتی به اوراسیا در 1401 این تفاهم‌نامه زمینه تحقق این هدفگذاری را فراهم خواهد کرد.
اثر مصوبه مجلس در افزایش ۴ هزار میلیاردی برق صنایع بزرگ بورس + صرف منابع
نماد برتر- سخنگوی صنعت برق با اشاره به اثر مصوبه مجلس در افزایش ۴ هزار میلیار تومانی برق صنایع بزرگ بورس ، محل صرف منابع حاصله را اعلام کرد.
رشد تولید لوازم خانگی داخلی و ...!
نماد برتر - معاون طرح و برنامه وزیر صنعت از بومی سازی ۶۰ درصدی و رشد ۴۰ درصدی تولید لوازم خانگی در ۱۰ ماهه سال جاری خبر داد.
"کارن" از جذب ۱۰میلیاردی برای هر پروژه خبر داد
نماد برتر - مدیرعامل سامانه تامین مالی "کارن" گفت: طی دو سال گذشته ۸۷ میلیارد تومان تامین مالی انجام و ۱۳۰۰ طرح بررسی شده است.
کاهش ۴۰ هزار میلیارد تومانی هزینه‌ها در اصلاحیه بودجه
رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: در اصلاحیه لایحه بودجه ۱۴۰۰ حدود ۴۰ هزار میلیارد تومان از منابع و هزینه‌کاهش یافت.
برنامه تعمیق بورس و ETF ها / توضیح درباره دستکاری سهام / انتقاد از سیاسیون
نماد برتر- وزیر اقتصاد با اشاره به برنامه تعمیق بورس و ETF ها و توضیح درباره دستکاری قیمت سهام گفت: سیاسیون گاهی با برخی موضع گیری‌ها باعث آسیب‌هایی به بورس می‌شوند.
چشم انداز ذوب آهن برای صادرات ریل به کشورهای منطقه
نماد برتر- مدیرعامل ذوب آهن با اشاره به انجام مذاکره برای تأمین ریل مورد نیاز سایر کشورهای منطقه گفت: چشم انداز مطلوبی برای صادرات این محصول استراتژیک دیده می شود.
اعتبار پنج هزار میلیارد تومانی بانک‌ها برای دو شرکت خودروسازی
نماد برتر- رییس کل بانک مرکزی گفت: در کنار انتشار گواهی اوراق مولد (گام)، حدود پنج هزار میلیارد تومان هم اعتبار بانک‌ها برای دو خودروسازی ایران خودرو و سایپا در نظر گرفته شده است.
حمایت فولاد مبارکه از بومی سازی الگو شود
نماد برتر- عضو هیات مدیره انجمن فولاد گفت: فولاد مبارکه با ریسک پذیری از شرکت های دانش بنیان در راستای بومی سازی حمایت کرده و این مسئله باید الگو شود.
نتایج حضور فولاد مبارکه در شرکت های دانش بنیان و اجرای چند طرح توسعه
نماد برتر- مدیرعامل شرکت دانش بنیان رافع اصفهان ، نتایج حضور و فعالیت فولاد مبارکه در حمایت از شرکت های دانش بنیان را مواردی از جمله پوشش نانو بر روی تختال و کاهش 70 درصدی تشکیل بوسته اعلام کرد.
رشد فروش در گزارش ۹ماهه "فزرین"
نماد برتر- شرکت زرین معدن آسیا در گزارش ۹ماهه منتهی به ۳۰آذر۱۳۹۹ از افزایش میزان و مبلغ فروش این دوره در مقایسه با مدت مشابه سال مالی گذشته خبر داد.
تدوین برنامه‌ توسعه‌ای برای ۴ صنعت بورسی و غیر بورسی اولویت‌دار
نماد برتر- معاون وزیر صنعت از برنامه راهبردی توسعه چهار صنعت بورسی و غیربورسی غذایی،لوازم‌خانگی، نساجی، پوشاک و کیف و کفش، گوهر سنگ‌ها ، خبر داد.
رشد ۵۷ درصدی جذب سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد کشور
نماد برتر- مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: میزان سرمایه‌گذاری جذب شده در مناطق آزاد از ابتدای امسال تا پایان آذرماه نسبت به مدت مشابه افزایش ۵۷ درصدی داشته است.